Informace o pracovním místě
Pro našeho významného klienta hledáme vhodného uchazeče na oddělení zákaznické kvality. • plnění specifických požadavků zákazníka • příprava zákaznických auditů • zastupovat firmu při reklamačním řízení se zákazníkem • příprava 8D reportů, akčních plánů a sleduje plnění nápravných opatření • koordinace APQP dodavatelů podle plánování náběhu projektu a převzetí a uvolnění kontrolních prostředků • řídí výrobu a kontrolu vzorků, řídí nové projekty • školení zaměstnanců ohledně kvality • vzorkování výrobků na zákazníka • řídí dokumenty kvality v plánování projektu (IPA) a další aktivity
Požadujeme
• SŠ/VŠ technického směru • AJ na úrovni B2 nebo znalost NJ • MS Office, SAP výhodou, Palstat výhodou • řidičské oprávnění: skup. B • základní znalost nástrojů řízení jakosti (APQP, PPAP, analýza rizik, MSA, SPC, 8D, ishikawa) • orientace ve výkresové dokumentaci • dobré komunikační, organizační schopnosti, odolnost proti stresu • silná orientace na výsledky a na zákazníka
Nabízíme
• zajímavá mzda • pružná pracovní doba • bonusy, odměna za neabsenci, vánoční odměny, odměny za zlepšovací návrhy... • příspěvek na stravování • příspěvek na penzijní připojištění • 5 týdnů dovolené • místo výkonu práce: Liberec