Informace o pracovním místě
Co budeš dělat? Po odborném zaškolení budeš: • Monitorovat průběh přeprav • Komunikovat s řidiči, ale i s obchodními partnery • Provádět administrativní a reportingové činnosti spojené s přepravami
Požadujeme
Jak si Tě představujeme? • Rád/a komunikuješ a nebojíš se telefonovat • Máš smysl pro detail • Když je to potřeba, umíš se rozhodnout • Mezi tvé přednosti patří samostatnost a organizační schopnosti • Umíš MS Office (Excel, Outlook) • Nevadí ti práce v noci a o víkendech • Znalost angličtiny je výhodou • A máš úspěšně složenou maturitu
Nabízíme
Co Ti nabízíme? • Možnost pracovat z domova (Home Office) • Průměrně 10 dní volna v měsíci • Pravidelně se střídající cyklus směn / 1. – 3. týden noční práce, 4. týden odpolední směna, každý čtvrtý víkend denní služba • Stravenky v hodnotě 150,- Kč/den • Příspěvky na sport, kulturu nebo cestování • Příspěvky na smlouvu penzijního připojištění nebo životního pojištění • Firemní akce po zaměstnance • Seznámíme Tě se světem dopravy na mezinárodní úrovni a když Ti to půjde, můžeme Ti nabídnout i kariérní posun • Zázemí stabilní a silné mezinárodní rodinné společnosti s více než 100letou tradicí a přátelskou a vstřícnou firemní kulturu!