Informace o pracovním místě
- Odpovědnost za procesování a řešení požadavků klientů v oblasti podpory IT - Příjem požadavků a jejich zpracování dle nastavených procesů v prostorách klientů společnosti - Řešení technických problémů přes nástroje vzdálené podpory - Instalace a konfigurace systémového a programového vybavení - Zpracování požadavků dle definovaných SLA - Řízení životního cyklu incidentů, eskalace
Požadujeme
- Mít praxi v oboru IT minimálně 2 roky - Mít obecný technický přehled v IT technologiích a základy sítí - Aktivně znát produkty Microsoft Windows Server, Workstation, Active Directory, Office365 - Orientovat se v HW (sítě, koncové stanice, tiskárny, servery) - Umět anglicky na takové úrovni, abyste dokázal/a komunikovat se zahraničním Helpdeskem - Umět se rychle zorientovat v problému a navrhnout/aplikovat řešení - Nadšenec pro IT a ochotu dále se vzdělávat
Nabízíme
- Zajímavou práci ve stabilní společnosti - Možnost volby pracovat na IČO nebo pracovní smlouvu - Cenné pracovní zkušenosti a možnost rozvoje v oblasti IT - Zaměstnanecké benefity – např. 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna (Sick days), Multisport karta, benefit SIM karet, kurzy AJ, příspěvek na penzijní pojištění a další... Nástup: rádi Vás přivítáme co nejdříve Místo výkonu práce: Česká Lípa