Informace o pracovním místě

Služba zahrnuje zejména následující činnosti:
zajišťování agendy daňového řízení a správy daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění;
práce s informačním systémem pro správu daní:
zpracování exekučních příkazů, případně dalších způsobů vymáhání;
vydávání rozhodnutí ve věci odepsání daně z důvodu nedobytnosti a prekluze;
vyřizování žádostí a zpracování stanovisek či rozhodnutí;
provádění postupů vymáhání nedoplatků při správě daní dle daňového řádu
výkon služby spočívající v rozhodování v daňovém a správním řízení.
Mezi další požadavky patří zejména:
organizační schopnosti, pečlivost, důslednost,
orientace v daňovém řízení,
schopnost analytického a logického myšlení,
dobrá znalost práce s PC (MS Office - Word, Excel, Outlook),
komunikativnost, flexibilita,
psychická odolnost,
bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost,
ŘP skupiny B výhodou.
Nabízíme: 25 dní dovolené, 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice a další zaměstnanecké benefity.
Místo výkonu služby: Trutnov
Přihlášky zasílejte nejpozději do 21.5.2024 dle požadavků na stránkách Finanční správy.

Pracoviště: Trutnov, Trutnov
Datum nástupu: 15.06.2024
Mzda: 23 390 - 34 370 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Vysokoškolské
ID inzerátu: 4595827   Vloženo: 10.05.2024
<< zpět maskot

Sdílejte pracovní nabídku...