Informace o pracovním místě

Průzkum zahraničního trhu - akviziční činnost.
Denní komunikace se zákazníky – zpracování poptávek včetně informací o nestandardních výrobcích.
Komunikace s odděleními napříč firmou – zákaznickým servisem, plánováním výroby, logistikou, kvalitou.
Zajišťování administrativy v rámci exportu – aktualizace adresářů, ceníků, distribuce všeobecných informací.
Řešení reklamací (opět v rámci exportu).
Reporting + zaznamenávání všech činností a získaných informací do CRM.

Požadujeme

VŠ/SŠ vzdělání nejlépe v technickém nebo stavebním směru. Velmi dobrá znalost angličtiny je podmínkou pro zařazení do VŘ. Dobrá uživatelská znalost PC - MS Office (Word, Excel). Organizační a komunikační schopnosti, pečlivost ve vedení administrativní agendy. Uvítáme praxi v obdobném oboru. ŘP B

Nabízíme

K základní mzdě pravidelné osobní ohodnocení. Další bonusy závislé na hospodaření společnosti. Přátelský kolektiv a stabilní zázemí. Produktová školení. Jazyková výuka. Velmi štědrý benefitní systém. Dotované stravování, slevy na vybrané druhy výrobků. Mobilní telefon, notebook. Zdravotní připojištění, kafetérie, firemní akce a je toho daleko víc....

Pracoviště: Rychnov nad Kněžnou okres, Rychnov ...
Datum nástupu: Dle domluvy
Mzda: Dle domluvy
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
Firma: Personal Consult s. r. o.
Zadavatel: Alena Lhotáková
Lokalita: Rychnov nad Kněžnou
Zavolat: Zobrazit kontakt 774584828
Personal Consult s. r. o.
ID inzerátu: 4586235   Vloženo: 23.04.2024
<< zpět maskot

Pomozte příteli, najít si práci. Sdílejte níže ⇓