Informace o pracovním místě
Pracovní poměr na dobu určitou (po zapracování na dobu neurčitou), jednosměnný provoz.
Náplň práce: samostatná administrativní a logistická činnost; koordinace vychystávání výrobků/zboží k expedici; vychystávání dodacích listů, faktur; zajištění přepravy, vystavování přepravních dokladů; zpracování podkladů pro celní řízení, spolupráce s poskytovatelem celních služeb.
Požadavky: SŠ vzdělání; zkušenost s prací v jakémkoliv ERP systému (K2 výhodou), uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook); znalost anglického nebo německého jazyka slovem a písmem; samostatnost, odpovědnost, pečlivost, logické myšlení; organizační, koordinační a komunikační schopnosti; výhodou řidičský průkaz sk. B. Týmový hráč, který je ochoten pomoci a zaskočit, když je potřeba.
Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, benefitní systém Cafeterie, 3 dny sick day.
Kontakt - paní Miloslava Klimešová, tel.:, e-mail: (pro zaslání životopisu).