Informace o pracovním místě
Pracovní poměr na dobu neurčitou, jednosměnný provoz, zkrácený pracovní úvazek na 20 hodin týdně. Pozice je vhodná i pro absolventy/absolventky. Náplň práce: vedení administrativy kanceláře ředitele; administrativní podpora, korespondence, korektura, obsahová správa webových stránek, příprava podkladů pro dotace; zajištění běžného provozu kanceláří: příprava a obstarávání podkladů a potřebných dokumentů, objednávky kancelářských potřeb, evidence firemní korespondence, péče o návštěvy, kopírování, tisk, vyřizování e-mailů. Požadavky: středoškolské vzdělání s maturitou, MS Office, řidičský průkaz sk. B, organizační schopnosti, samostatnost, komunikativnost, spolehlivost. Zaměstnavatel nabízí: zázemí stabilní společnosti s 30letou tradicí, zajímavé finanční ohodnocení, příspěvky na stravné, penzijní připojištění po určité době zaměstnání, 25 dnů dovolené, sick days, jednorázové bonusy. Životopisy zasílejte na e-mail: