Informace o pracovním místě
Klíč k úspěchu je týmová práce! Přidejte se jako SPECIALISTA PODPORY PRODEJE. Požadujeme výbornou zanlost německého jazyka! • Zpracování objednávek zákazníkůod okamžiku jejich vzniku až po dokončení zakázky. • Účinné řízení a monitorování toku zakázky až k dokončení platby zákazníkem. • Komunikace s klientyo případných změnách specifikací a dodacích termínů. • Příprava cenových nabídek ve spolupráci s obchodními zástupci. • Řešení reklamací, tj. přijímání a zadávání do systému, komunikace ve firmě a směrem k zákazníkovi. • Pravidelná komunikace s klienty za účelem poskytnutí veškerých potřebných informací včas a v požadované kvalitě a rozvíjení vztahů s klienty, tak aby byla naplňována naše vize a důraz na „vztahový obchod“.
Požadujeme
• Dovednost v komunikaci a organizaci a schopnost multitaskingu. • Příjemné osobní vlastnosti, které usnadní komunikaci se zákazníky a udrží příjemnou atmosféru. • Německý jazyk na komunikativní úrovni. • Znalost MS Office. • Pečlivost a zájem o administrativní práci. • Předchozí praxi na obdobné pozici.
Nabízíme
• Práci v kolektivu, který ocení vaši pilnost, iniciativu, pružnost a preciznost (společně dokážete vyřešit mnoho věcí). • Široká škála příležitostí pro osobní rozvoj a získání nových dovedností. • 5 týdnů dovolené a 3 dny placeného volna pro nemoc (sick days). • Příspěvek na stravování nebo možnost využití stravenek v hodnotě 80,- Kč /den. • Příspěvek na jazykové kurzy a 50% příspěvek na pojištění odpovědnosti zaměstnance. Místo práce v Novém Bydžově • po zaškolení možnost využití kanceláře v Hradci Králové, nebo možnost práce z domova.