Informace o pracovním místě
• podpora práce obchodně-technických specialistů ve firmě i na pobočkách • zajištění průběhu zakázky od objednávky/uzavření smlouvy, objednávky u výrobce/dodavatele a organizace dopravy • samostatná práce s informačním systémem e-way crm • kontakt se zákazníky (koneční uživatelé, inženýrské, montážní nebo obchodní firmy) • kontakt s výrobci/dodavateli v EU vč. ČR a Asii (Taiwan,Jižní Korea, Čína) • spolupráce s obchodním oddělením
Požadujeme
M/Ž, SŠ/VŠ, aktivní znalost AJ, znalost NJ výhodou, dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint), ŘP sk. B
Nabízíme
• finanční nabídka cca 40-60.000 Kč dle praxe a schopností (část mzdy tvoří podíl na dosaženém měsíčním obratu) • práce na HPP v malé zavedené firmě v centru města • 5 týdnů dovolené • příspěvek na penzijní i životní pojištění • stravenky, příspěvky na rekreaci (vč. členů rodiny), příspěvky na lékařské ošetření nehrazené zdravotními pojišťovnami, příspěvek na sport V případě zájmu nás kontaktujte přes tlačítko ODPOVĚDĚT, nebo volejte.