Informace o pracovním místě
Náplň práce " koordinace služby pro klienty (zprostředkovávání služeb sekce Augustin a zodpovídá za administrativní agendu) dle harmonogramu akademického roku na UHK (přednášky a semináře na UHK, exkurze, praxe, zápočty, zkoušky, státní zkoušky, individuální konzultace, přijímací řízení, zápis ke studiu, imatrikulace, promoce, informační schůzky), " vzdělávání se ke zvýšení odborných kompetencí, individuální osobní plánování a hodnocení pracovníků střediska, supervize " podílení se na zkvalitnění servisních opatření pro studenty se SP " příprava osvětové aktivity dovnitř UHK " podílení se na evidenci dat (databáze uchazečů, studentů se SP a poskytovatelů) " zodpovědnost za tvorbu přístupných materiálů pro studenty se specifickými potřebami včetně zmapování aktuálních trendů " odborné podílení se na analýze bariér v přístupu ke studiu studentů se SP " poskytování individuální podpory a nácvik schopností a dovedností vedoucí k úspěšnému studiu a zvýšení kvality života " podílení se na tvorbě interních standardů a dokumentů součásti IPaKC Augustin a kontroluje jejich kompatibilitu s interními předpisy UHK Požadujeme " vysokoškolské vzdělání v obor speciální pedagogiky nebo příbuzných oborů " praxe v oboru speciální pedagogiky výhodou " aktivní práce na PC (uživatelská znalost MS Office, ochota učit se pracovat v novém programu) " dobré komunikační schopnosti, umění aktivně naslouchat " ochotu dále se vzdělávat v oboru " spolehlivost, flexibilitu, psychickou vyrovnanost a odolnost, samostatnost " znalost akademického prostředí výhodou Nabízíme " Přátelské a podporující prostředí na akademické půdě " Práci na plný pracovní úvazek (40h týdně) " Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s předpokladem prodloužení nebo doby neurčité " Práci pod supervizí a metodické vedení " 6 týdnů dovolené " Podpora v odborném růstu - možnost dalšího vzdělávání v oboru " Výhodný telefonní tarif " Peněžitý příspěvek na stravu " Benefitní program UHK Předpokládaný nástup: květen 2024, nebo dle dohody Univerzita Hradec Králové si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení. Motivační dopis a strukturovaný životopis zasílejte do 30.04.2024 e-mailem na adresu: