Informace o pracovním místě
Náplň práce: " Poskytování podpory a řešení problémů pro uživatele softwaru a hardwaru po telefonu, e-mailu a přes HelpDesk systém. " Záznam, sledování a řešení požadavků interních zákazníků ve stanovených časových lhůtách. " Velmi úzká spolupráce s interním IT týmem i týmy externích dodavatelů SW řešení pro naši firmu. " Aktualizace databáze znalostí a dokumentace procesů. " Průběžné vzdělávání se oblasti nových produktů. " Nastavování systémů (ERP, WMS…) " Vylepšování a zvyšování efektivity procesů HelpDesku. " IT koordinace a podpora projektů. Požadované dovednosti: o Vynikající komunikační dovednosti a schopnost poskytovat profesionální zákaznický servis. o Dobré analytické a řešitelské schopnosti, uvažování v souvislostech. o Základní znalost práce s operačními systémy Windows/Mac/Linux. o Schopnost práce v týmu i samostatně. o Výbornou znalost českého a alespoň pasivní znalost anglického jazyka. o Zodpovědný a aktivní přístup k práci. o Zkušenosti s HelpDeskem nebo technickou podporou jsou výhodou, stejně jako v klíčových procesech e-commerce firmy. Nabízíme: Podpora pro další profesní růst a rozvoj " Přátelské pracovní prostředí " Telefon, notebook " 25 dní dovolené, sick days " Příspěvek na stravování " Pružná pracovní doba " Možnost částečné práce z domu " Zaměstnanecká sleva na zboží " Bezplatné parkování u vchodu do firmy " Zázemí stabilní české společnosti