Informace o pracovním místě
• Poskytování podpory a řešení problémů pro uživatele softwaru a hardwaru po telefonu, e-mailu a přes HelpDesk systém. • Záznam, sledování a řešení požadavků interních zákazníků ve stanovených časových lhůtách. • Velmi úzká spolupráce s interním IT týmem i týmy externích dodavatelů SW řešení pro naši firmu. • Aktualizace databáze znalostí a dokumentace procesů. • Průběžné vzdělávání se oblasti nových produktů. • Nastavování systémů (ERP, WMS…) • Vylepšování a zvyšování efektivity procesů HelpDesku. • IT koordinace a podpora projektů.
Požadujeme
• Vynikající komunikační dovednosti a schopnost poskytovat profesionální zákaznický servis. • Dobré analytické a řešitelské schopnosti, uvažování v souvislostech. • Základní znalost práce s operačními systémy Windows/Mac/Linux. • Schopnost práce v týmu i samostatně. • Výbornou znalost českého a alespoň pasivní znalost anglického jazyka. • Zodpovědný a aktivní přístup k práci. • Zkušenosti s HelpDeskem nebo technickou podporou jsou výhodou, stejně jako v klíčových procesech e-commerce firmy.
Nabízíme
• Odměna dle schopností zaměstnance • Podpora pro další profesní růst a rozvoj • Přátelské pracovní prostředí • Telefon, notebook • 25 dní dovolené, sick days • Příspěvek na stravování • Pružná pracovní doba • Možnost částečné práce z domu • Zaměstnanecká sleva na zboží • Bezplatné parkování u vchodu do firmy • Zázemí stabilní české společnosti