Informace o pracovním místě
Hledáme uchazeče na pozici Facility manažera se zaměřením na organizaci a provádění vnitřních a venkovních úklidů. Co bude vaším úkolem: - zabezpečení provozů objektů v daném regionu - komunikace se zákazníky v daném regionu - zajišťování úklidových služeb objektů, venkovních úklidů, údržba zeleně - organizace práce zaměstnanců společnosti a jejich kontrola - komunikace s dílčími odděleními společnosti - uzavírání pracovněprávních vztahů se zaměstnanci - reporting a vedení dokumentace k zakázkám Jste aktivní, optimistická osobnost, která umí motivovat sebe i ostatní? Umíte vést tým a dokážete přijmout odpovědnost za provádění úklidových a dalších podpůrných činností? Máte manažerské dovednosti v oblasti Facility managementu? Pošlete nám životopis na email.
Požadujeme
- středoškolské vzdělání - maturitní zkouška - řidičský průkaz sk.B - praxe v oboru facility management - praxe ve vedení týmu - obchodní a manažerské dovednosti - schopnost iniciovat změny, určit priority a dotahovat věci do konce - znalost pracovněprávní problematiky a BOZP
Nabízíme
- zázemí stabilního zaměstnance, práce na plný úvazek - otevřenou a přátelskou firemní kulturu prosperující společnosti - motivující finanční ohodnocení složené z fixní a bonusové složky - firemní automobil, mobil, notebook - 20 dnů dovolené, flexibilní pracovní dobu