Informace o pracovním místě

Zajišťování a organizace chodu sekretariátu. Vyřizování administrativní agendy. Vyřizování korespondencí, sestavování a koordinování denních plánů členů Vedení města. Komplexní příprava a průběh jednání rady a zastupitelstva města. Příprava podkladů pro jednání rady a zastupitelstva města, provádění podrobných zápisů z těchto jednání včetně archivace zápisů. Zpracování usnesení rady a zastupitelstva města.

Nástup od - dle dohody. Pružná pracovní doba, sociální fond, stravenky.

CO POŽADUJEME: Velmi dobrá uživatelská znalost práce s počítačem (MS Office, internet). Velmi dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem. Výborné komunikační a organizační schopnosti. Znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení). Příjemné vystupování.
Pečlivost, zodpovědnost, přesnost, spolehlivost, diskrétnost. Odolnost vůči stresu.

VÝHODOU JE: Praxe v oblasti administrativy, nejlépe ve veřejné správě. Znalost německého nebo anglického jazyka na výborné úrovni. Řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič).

Přihlášky do výběrového řízení nejpozději 20.5.2024. Kontaktní osoba: Miluše Bartošová, DiS., tel:

Pracoviště: Sokolov, Sokolov
Datum nástupu: 01.07.2024
Mzda: 24 710 - 34 820 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4594658   Vloženo: 08.05.2024
<< zpět maskot

Je tato pracovní nabídka někomu šita přesně na míru? ↓↓↓