Informace o pracovním místě
Hledáme Vás, který: jste obchodně orientovaný a nečiní Vám problém plnit plány. dovedete zajistit a řídit aktivity pro podporu prodeje. považujete dodržování interních procesů za samozřejmost. rád nesete odpovědnost za kvalitu a výkon svěřeného oddělení. chcete inspirovat a umíte vést podřízené zaměstnance. Co byste měl mít? Alespoň maturitu a trestní bezúhonnost. Orientaci na výkon, která směřuje k vytyčeným cílům. Vlastnosti, které klienta staví na první místo (např. proaktivitu, umění komunikace a prezentace, časovou flexibilitu). Dovednost a chuť pozitivně motivovat své podřízené. Spolehlivost, pečlivost a odolnost vůči stresu. Zkušenost s vedením a motivací lidí. Ochotu pracovat ve směnném provozu. Řidičský průkaz sk. B a běžnou znalost práce s PC. Odměníme Vás: Zázemím stabilní společnosti s dlouholetou tradicí. Možností aktivně se podílet na růstu kvality služeb a celé firmy. Různorodou prací s možností denního kontaktu s klienty. Základní pracovní dobou 40 hod. týdně a 5ti týdny dovolené. Širokou škálou benefitů, včetně ubytování ve vlastních rekreačních zařízeních. Samozřejmě motivující mzdou. Zvýhodněnými mobilními tarify. Termín nástupu: 1.2.2023 nebo dohodou. Pokud se Vám naše nabídka líbí, vyplňte dotazník a přiložte Váš životopis. Ozveme se Vám! V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s.p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.