Informace o pracovním místě
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa pracovníci recepce, podatelny a telefonní ústředny odboru organizačního. Druh práce: pracovníci recepce, podatelny a telefonní ústředny Platová třída: 8 Místo výkonu práce: město Cheb Termín nástupu: 1. června 2024 nebo dle dohody Délka pracovního poměru: 1 rok s možností změny na dobu neurčitou Pracovní doba: Po+St 7:00-17:00 h, Út+Čt 7:00-15:00 h, Pá 7:30-14:00 h. Minimální požadavky úřadu: - střední vzdělání s maturitní zkouškou - organizační a komunikační schopnosti, příjemné vystupování - základní znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, (obecní zřízení), v platném znění - základní znalost zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě, v platném znění - dobrá uživatelská znalost práce s PC (stolního i notebooku), MS Windows XP a vyšší. Výhodou: - znalost spisové služby - IS GINIS - schopnost ústní komunikace v německém nebo anglickém jazyce - praxe v územní samosprávě. Nabízíme: - odborné vedení v adaptačním procesu - pět týdnů dovolené - 5 dnů indispozičního volna - zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání po skončení zkušební doby (při dojíždění nad 15 km) - profesní růst a prohlubování znalostí. Výčet dokladů, které je nutné předložit: - vyplněná žádost o přijetí do pracovního poměru (závazný tiskopis je k dispozici na podatelně MěÚ Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz) - strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech uchazeče - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Bližší informace o pracovním místě poskytne vedoucí odboru organizačního Lenka Býnová, tel., e-mail nebo vedoucí organizačního oddělení Jaroslava Procházková, tel., e-mail: Lhůta pro podání žádostí: 13. 5. 2024 do 10,00 hodin, žádosti doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny. Místo a způsob podání žádosti: osobně na podatelně MěÚ Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu. Pohovory proběhnou dne 16. 5. 2024 od 8.30 hodin. Místo konání bude upřesněno.