Informace o pracovním místě

Místo výkonu práce: Skandinávská 2, 352 01 Aš. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Vhodné i pro absolventy. Náplň práce: zpracování zákaznických objednávek (příjem, potvrzení, zadání do ERP), vedení agendy svěřeného portfolia zákazníků, vytvoření zákaznických faktur, spolupráce s oblastními manažery prodejů, s expedicí a skladem, při tvorbě výrobních plánů, organizace doprav k zákazníkům a od zákazníků vč. zpracování objednávek pro dopravce, příprava prodejních a logistických statistik, zpracování objednávek, koordinace činností spojených s jednotlivými dodávkami zboží k zákazníkovi. Požadujeme: komunikativní typ (komunikace se zákazníky a uvnitř pracovních týmů), znalost práce na PC (Excel, Outlook, ERP M3, SAP apod.), znalost NJ na komunikativní úrovni (znalost AJ výhodou), organizační schopnosti, flexibilita, stresová odolnost, středoškolské vzdělání s maturitou (obchodní, logistické, ekonomické zaměření výhodou), praxe v prodejním procesu. Nabízíme: 5 týdnů dovolené, příspěvek na dojíždění, dotované stravování, fitness v závodě a další benefity. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.

Pracoviště: Aš, Aš
Datum nástupu: 01.05.2024
Mzda: 34 000 - 39 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4583329   Vloženo: 18.04.2024
<< zpět maskot

Mohla by se nabídka hodit kamarádovi? Dejte mu o ní vědět!