Informace o pracovním místě
Kdo jsme? Jsme S.B.S. SECURITY s.r.o., ryze česká bezpečnostní a facility agentura s mnohaletými zkušenostmi. Jsme tu pro Vás již od roku 2003, ale naši zakladatelé v oblasti bezpečnostních služeb působí již od roku 1994 – tehdy zejména na poli osobní ochrany. Právní konformita i dodržování striktních etických pravidel a diskrétnost jsou zaručeny. Chráníme zájmy našich klientů i jejich bezpečí. A to ve dne i v noci, sedm dní v týdnu, 365 dní v roce. Náplň práce: - Zpracování požadavků manažerů - Administrativní podpora managementu - Chystání podkladů pro controlling - Vedení agendy skladového hospodářství - Vedení evidenčních knih - Péče o chod kanceláře.
Požadujeme
Požadujeme: - Znalost PC (Word, Excel, PowerPoint) - Ochota učit se novým věcem - Odolnost vůči stresu - Časové flexibilní - Zodpovědnost, samostatnost, Pečlivost - Komunikační schopnosti - Organizační schopnosti - Aktivní řidič
Nabízíme
Nabízíme: - Příjemné pracovní prostředí - Přátelský kolektiv - Služební telefon - Příspěvek na dopravu