Informace o pracovním místě
Jsme českým rodinným velkoobchodem s více jak třicetiletou tradicí. Specializujeme se na dodávky především vlasových doplňků, ocelových a bižuterních šperků, které si získaly oblibu u žen, dívek a především u dětí. Naše zboží poskytujeme obchodním sítím a prodejnám, abychom jim pomohli přilákat novou klientelu a navýšit tržby. A proto do obchodního týmu rádi přijmeme dynamickou obchodní asistentku (či asistenta), která bude zpracovávat kancelářskou agendu obchodního vedení, zahrnující kontrolu denních zpráv obchodníků, opravy chyb v databázi, zápisy z jednání a komunikaci s partnery. Další činnost zahrnuje navolávání nových klientů, vedení jejich databáze a dohled nad plněním úkolů obchodního týmu a předávání zpráv obchodnímu manažerovi. Důležitou součástí je také plánování tras obchodníků v terénu a sledování jejich průběhu. Kandidátka by měla být schopna pravidelně komunikovat s klienty a vedením, a zároveň vést týdenní evidenci své činnosti.
Požadujeme
- obchodní cítění, disciplína a systematičnost - vynikající komunikační schopnosti a příjemné vystupování - časová flexibilita - velmi dobrá znalost programu EXCEL - uživatelská znalost Windows, Android - řidičské schopnosti (ŘP sk. B) Výhodou je, pokud: - znalost programu POHODA - komunikativní znalosti AJ, NJ
Nabízíme
- mzdu 25 000 - 35 000 Kč / měsíc - zajímavé finanční bonusy za splnění obchodního plánu - možnost karierního růstu - služební notebook, mobilní telefon - zaměstnanecké slevy na zboží - zaškolení a průběžné školící kurzy a knihy - závodní stravování - možnost home-office v rozsahu max 20 % - stabilní rodinné zázemí, které se odráží v přátelském kolektivu Cítíte, že je tato pozice přesně pro Vás? V tom případě nám pošlete svůj životopis a průvodní dopis na email.