Informace o pracovním místě

Jsme úklidová společnost s dlouholetou tradicí a do svého stále se rozšiřujícího týmu hledáme koordinátora zakázek.
Co u nás budete dělat:
- vedení týmu pracovníků mimořádných úklidových prací
- koordinace zakázek: čištění hal, podlah, střech, fasád, oken aj.
- kontrola provedených zakázek
- komunikace s odběrateli služeb
- administrativa s tím spojená
Co od Vás očekáváme:
- řidičský průkaz sk. B + E, zkušenosti s řízením přívěsného vozíku
- výborné komunikační a organizační schopnosti
- znalost práce na PC
- pozitivní přístup, samostatnost, zodpovědnost
- zkušenosti s vedením týmu lidí
Co nabízíme:
- zázemí dlouhodobě prosperující společnosti: www.sedova.cz
- jistota stabilního zaměstnání, po roce prodloužení pracovní smlouvy
- motivující mzdové ohodnocení, měsíční odměny za řádně odvedenou práci
- pružná pracovní doba
Pro domluvení osobní schůzky nejdříve telefonický nebo e-mailový kontakt (Po - Pá od 8:00 do 13:00 hod).

Pracoviště: Hodonín, Hodonín
Datum nástupu: 27.05.2024
Mzda: 30 000 - 40 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4594609   Vloženo: 08.05.2024
<< zpět maskot

Je tato pracovní nabídka někomu šita přesně na míru? ↓↓↓