Informace o pracovním místě

Náplň práce: vystavování faktur za dodávané zboží - inventarizace zboží - vyřizování reklamací - poskyto-vání kvalifikované poradenské činnosti a komplexnějších informací zákazníkovi - spoluvytváření a správa (aktualizace) webových stránek internetového obchodu - elektronická komunikace se zákazníkem, poskyto-vání informací - nákup a prodej zboží a služeb přes internet - přijímání objednávek zákazníků a jejich vyřizování - komunikace se skladovými pracovníky ohledně výdeje zboží - přejímka, kontrola, skladování, ošetřování a dohlížení na zboží – příležitostně řidič dodávkového vozu – dovoz zboží od dodavatele a jeho expedice do vlastních prodejen i velkým odběratelům – montáž dodávaného nábytku u klienta. Požadavky: praxe na obdobné pozici výhodou, znalost skladového hospodářství, bezúhonnost, dobrý zdravotní stav, výborné organizační a komunikační dovednosti, dobrá znalost práce na PC, orientace na výkon, proaktivní přístup, pracovitost a smysl pro pořádek! Zázemí dobře fungující rodinné firmy,sleva na nákup zboží,bonusy za překročený měsíční obrat a mnohé další.
Životopisy zasílejte na email:

Pracoviště: Hodonín, Hodonín
Datum nástupu: 05.12.2022
Mzda: 30 000 - 35 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Vyučen
ID inzerátu: 4256515   Vloženo: 07.12.2022
<< zpět maskot

Sdílejte a pracujte společně s kamarádem! ↓↓↓