Informace o pracovním místě
Hledáme parťáka/ parťačku do týmu v Hodoníně ????NÁSTUP MOŽNÝ IHNED???? A co budeš dělat? ➡️ zpracování mezd, nemocenských dávek, cestovních příkazů ➡️ vedení exekuční a insolvenční agendy ➡️roční vyúčtování daně, ELDP ➡️komunikace s orgány státní správy ➡️personální činnosti související s nástupem / výstupem zaměstnanců ➡️další úkoly spojené s běžným denním chodem mzdového a personálního oddělení ????Nemusíš se bát, pokud dobře ovládáš PC a chceš pracovat v administrativě pod dohledem zkušeného kolegy tě všechno naučíme :-) Těšíme se na tebe :-)
Požadujeme
Co bys měl zaručeně splňovat? ➡️ SŠ / VŠ vzdělání ekonomického směru ➡️ zkušenost na pozici mzdové účetní - výhodou ➡️ zvládat běžnou práci na PC (MS Office) ➡️ vyznat se ve mzdové problematice a v pracovně právním rámci ➡️ bezúhonnost, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, flexibilitu ➡️ aktivitu při řešení složitých úkolů ➡️ jste parťák, který zapadne do prima HR týmu ➡️ schopnost určit si priority ve stresových situacích
Nabízíme
Co ti nabízíme? ➡️ práce ve stabilní společnosti na hlavní pracovní poměr ➡️ mzda 23.000 - 25.000 Kč ➡️ zázemí stabilní společnosti ➡️ pravidelná školení ➡️ Káva na pracovišti zdarma :-) ➡️ Nástup možný ihned ➡️ Možnost flexibilní pracovní doby i práce na home office