Informace o pracovním místě
Různorodá administrativní práce Objednávky zboží a služeb, nákup občerstvení a kancelářských potřeb Koordinace služebních cest zaměstnanců (transport, letenky, ubytování, pronájem vozů v zahraničí, víza, cestovní pojištění) Starost o zahraniční návštěvy (transport, ubytování, večerní program) Správa vozového parku Správa zasedacích místností Správa odchozí a příchozí pošty, odesílání pošty Nahrávání dat pro jídelnu Telefonní ústředna Interní komunikace – oznámení organizační povahy, správa dokumentů Příležitostně psaní dopisů a překlad dokumentů Správa firemních sociálních sítí, webových stránek společnosti Organizace firemních akcí Komunikace se zaměstnanci Pořizování zápisů z meetingu, setkání se zaměstnanci Spolupráce při realizaci projektů personálního oddělení převážně s cílem zlepšit “employer branding”, angažovanost zaměstnanců a interní komunikaci
Požadujeme
Zkušenost v administrativě na obdobné pozici minimálně 2 roky Zkušenost se správou webových stránek, sociálních sítí (Facebook, Instagram, aj.) Perfektní znalost češtiny a výbornou znalost anglického jazyka slovem i písmem Uživatelskou znalost PC – především MS Office – Word, Excel, PowerPoint Aktivní řidič/ka Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, time management, reprezentativní vystupovánění jednat s lidmi, pozitivní myšlení, cit pro detail a schopnost dotahovat věci do konce Samostatnost, časovou flexibilitu, kreativitu a pečlivost Zodpovědnost a spolehlivost
Nabízíme
Zkrácený úvazek 4 hodiny denně (dopolední směna: 7:30 – 11:30, odpolední směna: 12:30 – 16:30) Mzda: 20 000 Kč při zráceném uvázku 5 týdnů dovolené 2 sick days. 13. plat Možnost výplaty zálohy na mzdy. Stravenky.