Informace o pracovním místě
Vaší prioritou bude péče o klienty (např.check in, check out) · Budete hostům poskytovat veškeré potřebné informace o hotelu, městě, akcích, atd. · Nedílnou součástí jsou také administrativní úkony · Pracovní prostředí, kde si zaměstnanci cení nejvíce férovost a jasná pravidla · Profesionalita, dlouhodobě fungující systém i firemní kultura Co od vás očekáváme · Máte rád/a práci s lidmi a spokojený klient je vaší prioritou · Máte zkušenost s komunikací s klienty nebo jste absolvent a chcete se učit novým věcem · Vaše čeština a angličtina jsou na dobré úrovni · Zvládáte práci na PC na uživatelské úrovni · Máte v sobě přirozenou pohostinnost, spolehlivost a časovou flexibilitu · Jste schopní řešit neočekáváné situace během směny Co vás u nás potěší · Motivující složka mzdy (prémie, dýška, další odměny a soutěže) · Multisport karta · Krásná jídelna s nejlepším kávovarem a jídlem zdarma · 5 týdnů dovolené · Take care program (wellness week, sportovní a charitativní aktivity) · Sleva na ubytování v našich hotelech po celém světě · Každý den dostanete vyžehlenou uniformu, kterou vyčistíme za vás Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.