Informace o pracovním místě
- Vedení a motivace zaměstnanců - Zpracování personální agendy - Komunikace se zaměstnanci, obchodními partnery - Nábory nových pracovníků - Vedení provozní dokumentace, reportin
Požadujeme
- Organizační schopnosti - Koordinace a řízení 100 zaměstnanců - Komunikace s odběratelem - Zpracování docházek - Občas se stane, že budete muset pomoct s úklidem - Znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook) - ŘP B Vhodné i pro OZP.
Nabízíme
- HPP - Nástup ihned - Plný úvazek - Zajímavé mzdové ohodnocení 30.000 Kč/ měsíčně + 10.000 Kč odměny - Flexibilní pracovní dobu - Služební auto, mobilní telefon, tiskárnu, notebook - Home office Pokud vás nabídka zaujala, pošlete životopis. Kontaktovat budeme jen vhodné uchazeče. PRVNÍ POHOVOR SE KONÁ NA CENTRÁLE V OLOMOUCI.