Informace o pracovním místě
Jsme sociální podnik Teamium. Zakládáme na férovém přístupu a dáváme šanci lidem se zdravotním znevýhodněním. Stále se rozvíjíme a rosteme. Je pro nás důležité, aby se u nás naši zaměstnanci cítili dobře a snažíme se pro ně najít takové uplatnění, které jim bude po všech stránkách vyhovovat. Nyní hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici pracovníka úklidu kanceláří z řad OZP. Co budete dělat? - pravidelný úklid svěřených prostor v pondělí a ve čtvrtek v čase od 07:00 do 12:00 - udržování pořádku a čistoty na pracovišti - jedná se o běžný úklid bez větší fyzické zátěže - zejména utírání prachu, úklid kuchyňky, toalet, šatny a vynášení košů, apod.
Požadujeme
Jaké znalosti a dovednosti od Vás potřebujeme? - podmínkou je zaslání životopisu, pokud životopis nemáte, napište prosím do poznámky Vaše dosavadní pracovní zkušenosti - samostatnost a pečlivost - manuální zručnost, smysl pro detail - pečlivost, spolehlivost, pozitivní přístup a chuť do práce - smysl pro čistotu a pořádek - zkušenost s úklidem vítána
Nabízíme
Co nabízíme? - smlouva na hlavní pracovní poměr na jeden rok s možností prodloužení - práce na zkrácený úvazek na 5 hodin denně v pondělí a ve čtvrtek - směny od 07:00 do 12:00 - mzda 140 Kč/hod, po zapracovaní možné navýšení - masáže v prostorách firmy Teamium každý měsíc zdarma, káva ve firemní kavárně zdarma - možnost konzultací s firemním právníkem, psychosociální podpora na pracovišti - individuální přístup, milý kolektiv - nástup možný ihned nebo dle domluvy Tato pozice je vyhrazena pouze pro osoby v invalidním důchodu. Zájemce o práci prosíme o zaslání životopisu. Pokud životopis nemáte, napište prosím do poznámky Vaše dosavadní pracovní zkušenosti.