Informace o pracovním místě
Jaká bude vaše náplň práce? • Nákup materiálu pro výrobu • Pravidelný kontakt se stávajícími dodavateli • Vytváření objednávek, nahrávání zákaznických OPO • Vytváření podkladu pro GR materiálu • Nahrávání faktur do systému • Komunikace se zákazníkem na denní bázi • Zakládání materiálu a cen do systému
Požadujeme
Co od vás očekáváme? • SŠ/VŠ vzdělání, zkušenost s nákupem výhodou • Velmi dobrá znalost AJ • Znalost MS Office • Musíte být komunikativního a mít chuť do práce
Nabízíme
Co můžeme nabídnout? • Plat 35.000kč až 44.000kč • Flexibilní pracovní doba • Možnost Home office pokud to povaha práce dovoluje • Možnost speciálního osobního ohodnocení manažerem v případě velmi dobrého pracovního výkonu • Půlroční a roční bonusy na základě schváleného budgetu • Čisté pracovní prostředí • Přátelský kolektiv • Příspěvek na stravování 80kč/den • Multisport karta za 480 Kč měsíčně • Zvýhodněný zaměstnanecký Vodafone tarif • Dovolená 5 týdnů • Příspěvek na penzijní připojištění • Káva na pracovišti zdarma (různá variace nápojů) • Vzdělání a rozvoj zaměstnance (školení v rámci pracovní doby) • Doprava na pracoviště z centra zdarma