Informace o pracovním místě
Hledáte smysluplnou a dlouhodobou práci v administrativě a stačí Vám pracovat 4 hodiny denně? Baví Vás komunikace se zákazníky, Excel pro Vás není strašák a nevadí Vám sem tam vystavit i nějakou fakturu?
Na všechny mé předchozí otázky odpovídáte „ano“? V takovém případě mám pro Vás skvělou nabídku v neziskové společnosti zaměřující se na zpětný odběr pneumatik.
• Poskytování poradenství zákazníkům • Vkládání a kontrola objednávek a dokumentace v informačním systému • Evidence, kontrola a zpracování přijatých faktur • Kontrola podkladů pro finanční oddělení • Správa pohledávek • Správa zásob propagačních materiálů • Příprava podkladů pro reportingPožadujeme
• Máte předchozí praxi v administrativě (podmínkou) • Dále hledáme pečlivost, zodpovědnost a příjemné vystupování • Umíte pracovat v Excelu • Jste aktivním řidičem skupiny B (také podmínkou) • Máte proaktivní přístup k práci a týmového ducha
Nabízíme
• Mzdu ve výši až 26 000,- Kč měsíčně na ½ úvazek • Osobní ohodnocení, příplatek za docházku a odpolední směnu • Práci na ½ úvazek s pevnou pracovní dobou Po-Pá (pravidelné střídání směn po týdnech, (4 hodiny denně, ranní (8:00-12:00) X odpolední (12:30-16:30) směny – střídání po týdnu) • Stravenkový paušál • 5 týdnů dovolené • Příspěvek na volnočasové aktivity (Sodexo Flexi Pass) • Firemní jazykové kurzy (angličtina) • Kompletní zaškolení • Stabilní dlouhodobou spolupráci
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.