Informace o pracovním místě
• Účtování přijatý faktur – kontrola automatického navedení do systému, kontrola náležitostí dokladů, párování s objednávkami, zaúčtování a odeslání ke schválení • Párování faktur se zálohami, čištění knih přijatých faktur • Aktivní a včasné řešení nesrovnalostí ve spolupráci s dodavateli i jinými odděleními • Účtování závěrkových operací, časové rozlišení • Správa registru dlouhodobého majetku, související účtování • Inventury účtů hlavní knihy • Zpracování statistik pro ČSÚ
Požadujeme
• SŠ / VŠ ekonomického směru • Zkušenosti na obdobné pozici alespoň 2 roky • Komunikativní znalost AJ • Uživatelská znalost SAP • Pokročilá znalost MS Office (Excel, Outlook)
Nabízíme
• Flexibilní pracovní dobu • Možnost práce na home office • Týden dovolené navíc • Stravenkový paušál 100 Kč do mzdy za den • Příspěvek na penzijní připojištění • Pluxee benefitní karta • Podpora jazykového vzdělávání • Firemní akce, ovocné dny, family day apod.