Informace o pracovním místě

Způsob prvního kontaktu se zaměstnavatelem: e-mailem.

Zajištění chodu kanceláře, prvotní evidence došlých faktur, fakturace, vedení hotovostní pokladny, elektronické bankovnictví, docházka, stravenky. Cenové kalkulace - přepis podle instrukcí, vyhotovení smluv a objednávek dle vzoru + archivace, obj. kancelářských potřeb, obsluha datové schránky, pošta.
Pracovní doba 7,30 - 14 hod

Zaměstnanecké výhody:
stravenky, dovolená nad rámec Zákoníku práce, 13. a 14. plat, osobní ohodnocení, příspěvek na životní/penzijní pojištění

Pracoviště: Brno, Brno
Datum nástupu: 01.06.2024
Mzda: 22 500 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Zkrácený
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4593355   Vloženo: 06.05.2024
<< zpět maskot

Sdílejte pracovní nabídku...