Informace o pracovním místě
Úspěšná česká společnost s mezinárodními aktivitami hledá pro svoji centrálu v Brně organizačně zdatnou, samostatnou a motivovanou posilu na pozici Asistentka / Asistent ředitele společnosti Náplň práce: • koordinace pracovního programu ředitele společnosti • vedení evidence úkolů, sledování termínů a jejich plnění, • příprava podkladů k poradám, příprava reportů a prezentací, organizace schůzek, • organizace návštěv ve společnosti – rezervace zasedacích místností, zajištění občerstvení • příjem, evidence a rozdělení pošty • vedení příruční pokladny • zajištění překladů různých materiálů • rezervace letenek, zajištění ubytování a dopravy, • objednávky kancelářských potřeb, stravenek, režijního materiálu • spolupráce s HR oddělením
Požadujeme
• SŠ vzdělání • předchozí zkušenost na podobné pozici s podobnou náplní práce • řidičský průkaz sk. B • samostatnost, velmi dobré organizační schopnosti, zodpovědnost, • kultivované a reprezentativní vystupování • dobrá znalost práce na PC, znalost Helios výhodou • dobrou znalost angličtiny
Nabízíme
• Pestrou práci ve stabilní české společnosti s dlouholetou tradicí • 25 dnů dovolené • 13. plat • Zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování, multisportkartu, .…) • Lokalita Brno • Nástup možný IHNED