Administrativní pracovník Židenice - pro OZP
OdpovědětInformace o pracovním místě
Jsme rodinná firma - sociální podnik symetrie. Zaměstnáváme osoby se zdravotním postižením. Je pro nás důležitý férový a osobní přístup ke každému zaměstnanci.
Do našeho týmu nyní hledáme nového kolegu/kolegyni do kanceláře, prodejny a půjčovny zdravotních pomůcek na ulici Zábrdovická 15/16a v Brně Židenicích.
Co budete dělat?
- přímý telefonický a osobní kontakt s klienty půjčovny a prodejny pomůcek
- příjem a zpracování objednávek na PC
- práce v programu Pohoda, práce v Exelu a Wordu
- manipulace s pomůckami
- dvousměnný provoz 8-13 a 12-17 hodin
Požadujeme
Co po vás požadujeme?
- status invalidního důchodce 1.-3. stupně
- znalost a praxe programu Pohoda nebo Money
- spolehlivost a pečlivost
- samostatnost, pozitivní přístup a chuť do práce
- praxi v administrativě a znalost práce na PC WORD, EXCEL
- příjemné vystupování, dobré komunikační předpoklady
Nabízíme
Co nabízíme?
- smlouva na hlavní pracovní poměr na 1 rok s možností prodloužení
- práce na zkrácený úvazek na 5 hodiny denně od pondělí do pátku
- ranní a odpolední směna 8 - 13 a 12 - 17 hod
- nástupní plat 13 000 Kč + odměny + benefity
- za dobře odvedenou práci stravenkový benefit
- milý a přátelský kolektiv, individuální přístup, přátelská atmosféra
-pracoviště s dobrou dostupností (zastávka Kuldova tramvají č. 2 nebo BUS č. 64 zastávka Tomáškova)
- nástup možný ihned
Tato pozice je vyhrazena pouze pro osoby v invalidním důchodu.