Provozní vedoucí kavárny - práce vhodná i pro invalidní důchodce

Odpovědět

Informace o pracovním místě

Jsme Teamium, stabilní společnost, která dává šanci hendikepovaným. Je pro nás důležité, aby se u nás naši zaměstnanci cítili dobře, byli bez stresu a proto se snažíme pro ně najít takové uplatnění, které jim bude po všech stránkách vyhovovat. Nyní do našeho týmu hledáme kolegu či kolegyni na pozici Provozní vedoucí kavárny.

Jsme malá kavárna v centru města. Máme vlastní e-shop a také jsme výdejním místem Zásilkovny. Hledáme kolegu, který zajistí hladký chod provozu a bude oporou pro svůj tým. Vaším úkolem budou standardní činnosti v podobě zajištění surovin, komunikace s dodavateli, řešení nečekaných úkolů spojených s provozem, personální činnost, dohled na ekonomikou provozu a jeho rentabilita. Naše zákazníky si hýčkáme - pracujeme výhradně s výběrovou kávou a kromě dezertů nabízíme i drobné občerstvení. Hledáme kolegu, který bude ctít stejné hodnoty, mít nadšení a zodpovědný přístup pro práci.



Jak napovídá náš název Teamium, jsme týmový hráči, jsme si navzájem oporou a táhneme za jeden provaz. Zakládáme si na férovém přístupu a dáváme šanci lidem se zdravotním znevýhodněním. Je pro nás důležité, aby se u nás naši zaměstnanci cítili dobře a snažíme se pro ně najít takové uplatnění, které jim bude po všech stránkách vyhovovat.

Požadujeme

Koho hledáme?



- hledáme šikovného člověka se zkušenostmi v gastronomii;

- kreativního kolegu, který bude provoz smysluplně posouvat dál v podobě nabízeného sortimentu a nabídce pro hosty;

- člověka se zkušenostmi s vedením týmu, který bude motivací, vzorem a oporou pro personál - bez čeho se neobejdete je empatický a otevřený přístup vůči týmu zaměstnanců;

- zodpovědného a loajálního člověka, který je odolný vůči stresu;

- ceníme nadšení pro věc, pečlivost, smysl pro pořádek a čistotu, dobrou organizaci práce a schopnost improvizovat;

- požadujeme pokročilé znalosti práce s Google Diskem, g-mailem a MS Office, základní znalost personalistiky a ekonomiky

- výhodou je zkušenost s administrací pokladních systémů a také řidičský průkaz sk. B

Nabízíme

Co nabízíme?



- smlouva na hlavní pracovní poměr

- práce na plný úvazek 8 hodin (po domluvě i možnost zkráceného úvazku), flexibilní pracovní doba pondělí - pátek

- plat dle zkušeností a schopností, po domluvě

- stravenkový paušál 90 Kč za každou odpracovanou směnu

- možnost zdarma využít služeb firemního maséra či konzultací s firemním právníkem nebo vlastní psychosociální pracovnicí

- individuální přístup, milý kolektiv, přátelská rodinná atmosféra

- pracoviště s dobrou dostupností - kavárna se nachází v budově LCS Business centra na Vídeňské 55

Pracoviště: Vídeňská 55, Brno
Datum nástupu: Dle domluvy
Mzda: Dle domluvy
Počet míst: 1
Úvazek: Plný, Zkrácený
Vhodné i pro: OZP
Min. vzdělání: Středoškolské
Firma: Teamium, s.r.o.
Zadavatel: Irena Andělová
Lokalita: Brno
Teamium, s.r.o.
ID inzerátu: 4581974   Vloženo: 16.04.2024
Ukázat na mapě
<< zpět maskot

Je tato pracovní nabídka někomu šita přesně na míru? ↓↓↓