Informace o pracovním místě
První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem nebo telefonicky. Jaká bude tvoje náplň práce? * Telefonický kontakt s klienty v prodlení se splátkami * Hledání přiměřeného řešení klientovy situace * Uzavírání dohody na splátkách * Práce v interním systému Co od Tebe očekáváme? * Rád komunikuješ s lidmi * Máš proklientský přístup * Pochlubíš se maturitním vysvědčením bez specifikace oboru * Čistý trestní rejstřík * Zvládáš základní práce na PC * Předchozí zkušenost s telefonickou komunikací je výhodou, nikoliv podmínkou Co Ti nabízíme? * Fixní mzdu + odměny na základě tvého výkonu (průměrná odměna se pohybuje okolo 8000 Kč) * Vstupní zaškolení a ochotné kolegy, kteří ti budou k ruce * Služební notebook s příslušenstvím * Možnost karierního růstu * Pracovní dobu pouze 37,5 týdně, 8 - 16 hodin * Volné víkendy * 30 dní dovolené + 2 dny volna na dobrovolnické aktivity * Možnost práce na home office až 2 dny v týdnu (po zaškolení) * Stravenky formou příspěvku k výplatě * Systém Cafeterie s příspěvkem 1 000 Kč měsíčně (12 000 Kč/rok) * Káva a čaj na pracovišti zdarma Kde budeš pracovat? " Místo výkonu Tvé práce bude na pobočce v Brně: Masarykova 26-30, 602 00 Brno. Líbí se Ti tato pozice a máš chuť se k nám přidat? Zašli nám svůj profesní životopis na e-mail - pečlivě každý čteme a každému odpovídáme, protože ve všem, co děláme, ctíme naše hodnoty: Otevřenost, Respekt a Odpovědnost. Proč pracovat právě u nás? Podívej se, co Ti v Providentu můžeme nabídnout: https://kariera.provident.cz/zamestnani/benefity