Informace o pracovním místě
Termín nástupu: co nejdříve - dle dohody Charakteristika vykonávané práce: Pracovní pozice je zaměřena na vykonávání kontrol všech agend zajišťovaných pracovníky KrÚ JMK, jedná se zejména o kontroly administrace dotací, pracovních postupů dle interních předpisů a dalších činností dle konkrétních pokynů ředitele KrÚ JMK. Oddělením je také zajišťována koordinace veškeré kontrolní činnosti celého úřadu a s tím související analýza a zpracovávání různých reportních zpráv; stanovuje hlavní směry rozvoje kontrolního systému Jihomoravského kraje; vyhodnocuje účinnost kontrolních systémů jednotlivých odborů KrÚ JMK a navrhuje zdokonalování jejich kvality; zpracovává koncepci a metodiku kontrolní činnosti KrÚ JMK. Kontaktní pracovník: Mgr. Iveta Kalábová, vedoucí oddělení stížností, petic a vnitřní kontroly, odboru kontrolního a právního tel.: Požadujeme: " potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo v bakalářském studijním programu; vyšší odborné vzdělání " studijní obor: nejlépe ekonomického směru " znalost ekonomické agendy, problematiky dotací a účetnictví, veřejné podpory a veřejné správy " znalost příslušné legislativy: zákon o krajích, zákon o finanční kontrole, zákona o účetnictví, zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtu, orientaci v problematice veřejných zakázek, další zvláštní předpisy vztahující se ke kontrolovaným oblastem, všeobecný přehled o dění v Jihomoravském kraji " Další požadavky: o uživatelská znalost MS Office o komunikační, formulační a organizační schopnosti o analytické myšlení, schopnost aktivně přistupovat k řešení problému o schopnost samostatné i týmové práce o iniciativa, odpovědnost, pečlivost, přesnost, vysoké pracovní nasazení o ochota dále se vzdělávat, schopnost aplikace získaných vědomostí o schopnost argumentovat o výborný písemný a slovní projev o vítána praxe v oblasti účetnictví, ve státní správě nebo samosprávě Nabízíme: " stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou, " týmovou spolupráci a odbornou podporu ze strany kolegů, " osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky, " osobní příplatek a odměny odpovídající dosahovaným výsledkům, " pružnou pracovní dobu, " 5 týdnů dovolené, 3 dny plně hrazené sick days, " home office, " příspěvek na stravování, " příspěvek na penzijní připojištění, " Edenred Benefits Card ve výši 6 000 Kč/rok, " zaměstnanecký příspěvek na kulturní akce, " firemní mateřskou školku, " jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání, " stabilní pracovní prostředí, příjemný pracovní kolektiv. Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 2. dubna 2024. Přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 449/3, 601 82 Brno. Všechny požadavky a předpoklady uchazeče musí být splněny do termínu podání přihlášky do výběrového řízení. Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), telefonní spojení, e-mail, datum a podpis. K přihlášce připojte: " Strukturovaný profesní životopis " Originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením. " Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni.