Informace o pracovním místě
• aktivní vyhledávání a kontaktování nových zákazníků v oblasti skladování • aktivní komunikace s potencionálními zákazníky a jejich evidence • prezentace cenových nabídek • budování vztahů a starost o nově získané klienty • příslušná administrativní činnost • operativní řešení klientských požadavků
Požadujeme
• vzdělání středoškolské /vysokoškolské • znalost AJ • znalost Microsoft Excel, Word, Outlook – pokročilý • řidičský průkaz skupiny B • zkušenost s přímým oslovováním zákazníků • obchodní dovednosti na požadované úrovni • vytrvalost-odhodlání jít za stanoveným cílem • pozitivní přístup • schopnost plánování a organizace pracovního času • odpovědnost za výsledky • samostatnost
Nabízíme
• práce na HPP • termín nástupu ihned/dohodou • nabízíme práci v rychle expandující mezinárodní společnosti • zajímavá práce v dynamickém týmu pro významné zahraniční klienty • služební automobil, mobilní telefon, notebook, výhodný firemní tarif, stravné, odměna za bez nemocnost, osobní ohodnocení, Multisport karta, vánoční odměny • seberealizace • home office/práce z domu • flexibilní pracovní doba • stabilní zázemí