Informace o pracovním místě
• řízení a koordinace svěřené zakázky • administrativní práce • nábor nových zaměstnanců • kontrolní činnost • příprava podkladů pro mzdy a fakturaci za uplynulá období • obsluha EPS, EZS, CCTV, váhy. • především denní směny (12 hod) z důvodu komunikace s klientem.
Požadujeme
• min. středoškolské vzdělání • znalost bezpečnostní problematiky výhodou • aktivní přístup k práci, plnění zadaných úkolů • odpovědnost, samostatnost, flexibilitu, spolehlivost • komunikativní a reprezentativní chování a vystupování • dobrou znalost PC na uživatelské úrovni • schopnost řízení, vedení a motivování kolektivu lidí
Nabízíme
Vhodné pro OZP – náborový příspěvek Kč 10 000,- Nástup po zaškolení ihned • možnost provizní složky • seberealizaci, rozmanitou práci v bezpečnostním sektoru • pracovní poměr na HPP/DPP