Informace o pracovním místě

První kontakt e-mailem.

Popis:
- Poskytuje vzdálenou pomoc při řešení problémů zákazníkům
- Diagnostika, analýza, identifikace a řešení požadavků zákazníka
- Aktivně se podílet při technických řešení
- Poskytovat spolupráci a koučovaní pro kolegy na základě odborných znalostí

Následující dovednosti jsou vítány:
- Alespoň 2 roky zkušeností v oblasti technické a/nebo zákaznické podpory
- Porozumění technickým detailům v oblastech sítě/databáze/ operačních systémů/bezdrátových sítích/programování
- Plynulá znalost anglického jazyka
- Znalost dalšího jazyka výhodou - němčina, francouzština, španělština

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Pracoviště: Brno, Brno
Datum nástupu: 01.04.2022
Mzda: 42 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4477647   Vloženo: 27.09.2023
<< zpět maskot

Pomozte příteli, najít si práci. Sdílejte níže ⇓