Informace o pracovním místě

Co vás u nás čeká

o Vaší prioritou bude péče o klienty (např.check in, check out)
o Budete hostům poskytovat veškeré potřebné informace o hotelu, městě, akcích, atd.
o Nedílnou součástí jsou také administrativní úkony
o Pracovní prostředí, kde si zaměstnanci cení nejvíce férovost a jasná pravidla
o Profesionalita, dlouhodobě fungující systém i firemní kultura
o Motivace a vedení týmu
o Spolupráce s manažerem recepce

Co od vás očekáváme

o Máte rád/a práci s lidmi a spokojený tým a klient je vaší prioritou
o Máte zkušenost s komunikací s klienty
o Vaše čeština a angličtina jsou na dobré úrovni
o Zvládáte práci na PC na uživatelské úrovni
o Máte v sobě přirozenou pohostinnost, spolehlivost a flexibilitu
o Jste schopní řešit neočekáváné situace během směny

Pokud máte zájem ve výběrovém řízení pokračovat, kontaktujte nás prosím:

Věříme, že se vám u nás bude líbit. Zkuste to.


Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Pracoviště: Brno, Brno
Datum nástupu: 22.03.2023
Mzda: 32 000 - 36 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4364959   Vloženo: 24.03.2023
<< zpět maskot

Zajímavá pracovní nabídka? Sdílejte níže.