Informace o pracovním místě

První kontakt e-mailem nebo telefonicky Po - Pá od 15:00 - 17:00 hodin.

Hledáme asistentku jednatelů společnosti, která bude zpracovávat administrativní agendu členů vedení, zahrnující přípravu podkladů a dokumentů pro nadřízené zaměstnance či zaměstnavatele, tvořit prezentace, připravovat podklady pro jednání a poradu, dělat z nich zápisy, obsluhovat datovou schránku a spravovat příchozí a odchozí poštu, pečovat o návštěvy v kanceláři a vykonávat dílčí administrativní práce.

Požadujeme: schopnost obsluhovat kancelářskou techniku (PC, tiskárna, scanner), organizovanost, pečlivost a důslednost.

Z důvodu zaměření společnosti požadujeme znalost makedonštiny. Vítáme i znalost chorvatštiny či srbštiny.

Pracovní doba (Po - Pá 8:00 - 16:30)

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Pracoviště: Brno, Brno
Datum nástupu: 09.03.2023
Mzda: 35 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Základní
ID inzerátu: 4360359   Vloženo: 17.03.2023
<< zpět maskot

Pošlete inzerát na email a pracujte společně s kamarádem! ↓↓↓