Informace o pracovním místě
kompletní denní úklid administrativních /office, kuchyně, umývárky, šatny, okna, dveře/ a výrobních prostor (5 hal) komunikace a spolupráce s výrobními a administrativními odděleními objednávání potřeb pro úklid objednávání potřeb pro zaměstnance (kafe, čaj, mléka, cukr, ocet, filtrované vody, ovoce, apod.) objednávání kancelářských potřeb (šanony, folie, papíry, tonery, propisky, lepidla, apod.) starost o ochranné pomůcky a oděvy zaměstnanců (zajištění odvozu na praní, zajištění roznesení na šatny) starost o čištění kávovarů či lednic výměna a odvoz starých tonerů z tiskáren zajišťování doplňování firemního automatu (snacky a lahve - limo, voda) práce na 4- hodinový úvazek denně od pondělí do pátku (možno i jen některé dny a možno skládat hodiny dle domluvy, např. některý den 2 hod, jiný den 6hod apod.) práce v centru Brna dlouhodobá spolupráce
Požadujeme
předchozí zkušenosti s úklidem výrobních prostor administrativní zkušenosti řidičský průkaz skupiny B komunikativnost znalost objednávání potřeb a prostředků přes internetové e-shopy základy AJ pečlivost, odpovědnost Samostatnost, flexibilita, vysoké pracovní nasazení a především ochota učit se
Nabízíme
zaškolení a práci v přátelském kolektivu ve stabilní mezinárodní firmě náročnou práci, která má smysl moderní pracoviště v centru Brna možnost profesního rozvoje každý týden výuka angličtiny na pracovišti zdarma týden dovolené navíc = 25 dní za rok 3 sick days ročně penzijní připojištění (až do výše 1 000 Kč měsíčně) stravenky 120 Kč za každou odpracovanou směnu docházkové konto (možnost čerpat náhradní volno) pitný režim na pracovišti zdarma (voda, káva, čaj) čištění a údržba pracovních oděvů vzdělávání zaměstnanců super lokalita - dostupnost MHD, parkování možné přímo před budovou firmy zdarma wifi pro zaměstnance na pracovišti vitaminový balíček letní osvěžení vánoční překvapení