Informace o pracovním místě
Hledáme Vás, kdo: * jste obchodně orientovaný a nečiní Vám problém plnit plány * dovedete zajistit a řídit aktivity pro podporu prodeje * považujete dodržování interních procesů za samozřejmost * rád nesete odpovědnost za kvalitu a výkon svěřené pobočky * chcete inspirovat a umíte vést podřízené zaměstnance * zlepšujete dobré jméno zaměstnavatele Co byste měl mít? * SŠ vzdělání ukončené maturitní zkouškou * trestní bezúhonnost * praxi u České pošty s.p. minimálně 1 rok, není podmínkou * orientaci na výkon, která směřuje k vytyčeným cílům * organizační a komunikační dovednosti * dovednost a chuť pozitivně motivovat své podřízené * spolehlivost, samostatnost, pečlivost a odolnost vůči stresu * řidičský průkaz sk. B výhodou * znalost práce s PC Odměníme Vás: * zázemím stabilní společnosti s dlouholetou tradicí * možností aktivně se podílet na růstu kvality služeb a celé firmy * různorodou prací s možností denního kontaktu s klienty * pracovní dobou 40 hod. týdně, smlouvu na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na neurčito * 5 týdnů dovolené, stravenky v hodnotě 90 Kč, zvýhodněné mobilní tarify pro Vás a Vaše blízké, kartu MultiSport za zvýhodněných podmínek, příspěvek na dětské tábory nebo na ubytování v našich rekreačních zařízeních a další benefity * samozřejmě motivující mzdou Kde budete pracovat? Kamínky 551/3, Brno, Nový Lískovec Kontakt: Adriana Blahová Tel.: Poznámka: Nástup od 1.3.2023, nebo dle domluvy. Zaujala vás naše nabídka? Pokud ano, zašlete nám, prosím, svůj životopis kliknutím na tlačítko "Odpovědět". V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s.p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.