Informace o pracovním místě

První kontakt e-mailem.



Požadavky:

o Plynulá angličtina, znalost účetnictví získanou praxí

o Praxe v oboru účetnictví a leasingu

o Znalost práce s počítačem (MS Office, MS Access, systém Oracle / SAP)

o Týmový hráč se schopností učit se a v případě potřeby pracovat samostatně

o Velmi dobré komunikační dovednosti

o Prozákaznicky orientovaný přístup



Náplň práce:

o Komunikace s interními a externími zákazníky (úvěry, inkasa, pokladna, hlavní kniha, závazky, zaměstnanci) za účelem zajištění plynulého a efektivního řešení a eskalace všech problémů v časových termínech.

o Udržování vztahu s klienty

o Operace přijaté na účtu - vytváření transakcí, sledování rozhraní ap.

o Aktuálnost dat zákazníka v systému hlavní knihy SAP

o Pomáhat při zlepšování obchodních procesů a projektech v rozsahu oddělení leasingu



Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Pracoviště: Brno, Brno
Datum nástupu: 15.08.2022
Mzda: 28 000 - 40 000 Kč/měs.
Počet míst: 4
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Vysokoškolské
ID inzerátu: 4299002   Vloženo: 06.01.2023
<< zpět maskot

Může se tato práce někomu hodit? Sdílejte inzerát.