Informace o pracovním místě

Pozadavky:



Plynulá angličtina, základní znalost účetnictví získanou praxí nebo studiem

o Znalost práce s počítačem (MS Office, MS Access, systém Oracle / SAP výhodou)

o Týmový hráč se schopností učit se a v případě potřeby pracovat samostatně

o Velmi dobré komunikační dovednosti

o Prozákaznicky orientovaný přístup



Napln prace:

o Komunikace s interními a externími zákazníky (úvěry, inkasa, pokladna, hlavní kniha, závazky, zaměstnanci) za účelem zajištění plynulého a efektivního řešení a eskalace všech problémů v časových termínech.

o Udržování vztahu s klienty

o Operace přijaté na účtu - vytváření transakcí, sledování rozhraní ap.

o Aktuálnost dat zákazníka v systému hlavní knihy SAP

o Pomáhat při zlepšování obchodních procesů a projektech v rozsahu AR oddělení





Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Pracoviště: Brno, Brno
Datum nástupu: 12.04.2022
Mzda: 28 000 - 30 000 Kč/měs.
Počet míst: 3
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4293985   Vloženo: 06.01.2023
<< zpět maskot

Sdílejte a pracujte společně s kamarádem! ↓↓↓