Informace o pracovním místě
Chcete se osobnostně a kariérně rozvíjet v největší pojišťovně na českém trhu? Hledáte dlouhodobé a stabilní zaměstnání? Rádi komunikujete a dokážete se vcítit do potřeb klienta? Pokud ano, tak hledáme právě vás! O co konkrétně půjde? • Budete se věnovat příchozím telefonickým hovorům našich stávajících klientů, kteří se na vás budou obracet se svými různorodými požadavky (např. změny ve smlouvě či doplnění informací k našim produktům). • Vaším úkolem bude klientovi pomoci s vyřešením jeho požadavku a zodpovědět mu otázky k našim službám. • V rámci kompletního zajištění je důležité aktivně s klientem projít jeho současné portfolio a nabídnout mu další produkt dle jeho životní situace. Jak to bude vypadat, když nastoupíte: • V prvních měsících projdete školením na odborné i komunikační dovednosti, kde vás naučíme vše potřebné pro práci v našem call centru. • Než získáte jistotu, natrénujete si hovory za podpory zkušenějších kolegů. • Máme jasný kariérní řád. Budete začínat jako Operátor junior, nicméně s růstem zkušeností a kompetencí se budete kariérně posouvat.
Požadujeme
• Máte minimálně středoškolské vzdělání s maturitním vysvědčením. • Jste přirozeně komunikativní, rádi hledáte řešení a i k náročnému klientovi přistupujete s empatií a pochopením. • Rádi se učíte nové věci a chcete se zdokonalovat po profesní i osobní stránce. •Pracujete s počítačem na uživatelské úrovni – pro práci využíváme nástroje pro online komunikaci a interní systémy, na které vás zaškolíme. • Hledáte práci v call centru, kde si můžete postupně vyzkoušet více aktivit. Nehledáme pouze zkušené operátory, rádi vás vše naučíme.
Nabízíme
• Možnost až 100% práce z domova – včetně plné podpory na dálku, se kterou máme bohaté zkušenosti. • Jisté peníze promítnuté ve fixní mzdě (25 000 – 28 000 Kč v prvním roce). Na základě získaných zkušeností a specializace vaše mzda poroste. • Poskytneme vám prostor pro rozvoj i průběžnou zpětnou vazbu. Pomůžeme vám stát se specialistou v péči o klienty. • Přátelský kolektiv a podporu seniornějších kolegů – vždy tu bude někdo, kdo vám poradí. • Bohatý systém benefitů – příspěvek do Cafeterie ve výši 12 000 Kč/rok, 5 týdnů dovolené a dalších 5 dnů volna navíc, příspěvek na stravování, Multisport karta, příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění nebo slevy na naše pojistné produkty. Práci si také zpestřujeme různými firemními akcemi a soutěžemi. Doplňující informace: • Termín nástupu a začátek školení: 1. 9. 2022 • Místo výkonu práce: Purkyňova 101, Brno – Královo Pole nebo z vašeho domova • Pracovní doba: 8 hodin + půlhodinová pauza na oběd (našim klientům se věnujeme v pracovních dnech mezi 7. a 19. hodinou) • Smlouva a úvazek: zaměstnanecký poměr, plný úvazek Pokud o pozici zatím jen přemýšlíte, přihlaste se – rádi vaše otázky zodpovíme telefonicky ještě před případným setkáním. Následně si u online pohovoru přátelsky popovídáme o možnostech, které vás u nás čekají. Těšíme se na vámi zaslaný strukturovaný životopis.