Informace o pracovním místě
Vykroč s námi do nového roku pravou nohou a staň se členem nového IQOS týmu na lince pro příchozí hovory. Pojď s námi nastartovat svou kariéru! Jak bude vypadat Tvůj den? • Gró Tvé práce je pomáhat a pečovat o zákazníky, kteří volají na zákaznickou linku IQOS. • Telefonuješ, chatuješ, mailuješ, zkrátka jsi v kontaktu s klienty. Identifikuješ jejich potřeby a rozvíjíš a udržuješ s nimi dobré vztahy. • Přání a požadavky zákazníků řešíš rychle, efektivně a profesionálně. • U nás se rozhodně nudit nebudeš. Máme spoustu rozvojových aktivit, které Ti práci zpříjemní a oživí.
Požadujeme
Co potřebujeme my od Tebe? • Výborné komunikační dovednosti. • Pro slovo nejdeš daleko a empatie Ti není cizí. • Ovládáš práci s počítačem. • Průkaz OZP nebo OZZ u nás není překážkou. • Úsměv, s kterým propluješ celým svým pracovním dnem.
Nabízíme
Co se Ti u nás bude líbit? • Pracujeme v příjemném prostředí s fajn kolegy, kteří táhnou za jeden provaz. • Projdeš pečlivým zaškolením, kde Tě naučíme vše potřebné. • Zákazníkům se budeš věnovat pět dní v týdnu mezi pondělím až nedělí. Pokud bude třeba, můžeš občas pracovat z domu a ani zkrácený úvazek u nás není problém. • Ve volném čase můžeš využít multisport kartičku a poskytujeme také spoustu dalších benefitů jako jsou zvýhodněné tarify, stravenky a mnohé další. • 5 týdnů zasloužené dovolené je u nás samozřejmostí. • Možnost využití firemní dětské skupiny/hlídání dětí za výhodnou cenu.