Informace o pracovním místě
SKOČ S NÁMI DO PRAXE A PŘIDEJ SE K TÝMU SPECIALISTŮ NA ZÁKAZNICKÉ LINCE VODAFONE ! Maturitu máš a přemýšlíš, co dál? Co takhle naučit se něco, co se bude hodit do života i pro tvou budoucí kariéru? Praxi u nás nepotřebuješ, naučíme tě… • Profesionálně komunikovat se zákazníky (naučíš se jednat s různými typy lidí) • Umět si vždy poradit • Prodávat služby a smysluplně argumentovat • Pracovat v informačních systémech (těm se dneska nevyhneš téměř nikde) K tomu ještě získáš přehled v oblasti mobilních technologií a budeš vědět o každé novince. JAKÝ JE NÁŠ BĚŽNÝ DEN? • Naším hlavním úkolem je kvalitně komunikovat se zákazníky a efektivně řešit jejich požadavky. • Prodáváme nové služby a upravujeme ty současné. • Zároveň pracujeme na počítači, vyhledáváme informace a zadáváme data do interních systémů.
Nabízíme
• Smysluplnou práci (budeš pomáhat zákazníkům, když si neví rady a starat se o jejich služby) • Komplexní zaškolení a maximální podporu kolegů i nadřízených • Pravidelnou zpětnou vazbu, možnost na sobě pracovat a neustále se zlepšovat • Možnost pracovat flexibilně (nabízíme zkrácené úvazky a možnost pracovat po zaučení z domova) • Skvělou partu lidí, kteří se umí bavit, soutěže pro zaměstnance a pravidelné firemní akce • Fixní mzdu a k tomu pořádné měsíční odměny • Mobilní tarif včetně balíku dat za pár korun, pevný internet a TV za super cenu a další zvýhodněné služby i pro tvé blízké • Stravenkovou kartu až přijde hlad, Multisportkartu pro zlepšení kondice • Odměnu 15 000 Kč za nového člena týmu