Informace o pracovním místě
Chcete dostat příležitost uplatnit se v administrativě a zázemí společnosti? Je pro Vás důležité stát se součástí týmu, který se významně podílí na výsledcích společnosti, která působí na realitním a finančním trhu? Hledáme asistentku realitní kanceláře, jejímž úkolem bude zajišťování administrativní podpory vedení společnosti a realitních makléřů při jejich činnosti v terénu i kanceláři. Hlavní náplní práce bude správa zakázek v realitním systému, kompletace a skenování dokumentace zakázek, komunikace s právním oddělením a zajištění chodu kanceláře. Rádi uvítáme člověka, který má rád samostatnou a zodpovědnou práci, je pečlivý a nemá problém se začlenit do pracovního kolektivu.
Požadujeme
znalost na úrovni SŠ uživatelskou znalost práce na PC (MS Office) ochotu pracovat a učit se svědomitý přístup k práci praxe v realitním obchodě výhodou
Nabízíme
získat stabilní zaměstnání i do budoucnosti mít stabilní výdělek za dobře odvedenou práci pracovat s jasnými pravidly dostat 22 000 - 25 000 Kč/měsíc