Informace o pracovním místě
Do našeho týmu přijmeme kolegu nebo kolegyni, který/á nám pomůže koordinovat aktivity na prodejně a zároveň bude umět i zastoupit vedoucí/ho prodejny v jeho/její nepřítomnosti.
Na uvedenou pozici Vás důkladně připravíme. Během 4 - 6 měsíců Vás provedeme zaškolením na prodejně, během kterého poznáte všechny procesy a standardy BILLA.
Co bude konkrétně Vaší činností?
• podílet se spolu s týmem prodejny na každodenních činnostech spojených s provozem
• v době nepřítomnosti vedoucí/ho zodpovídat za chod prodejny
• budete zodpovědní za správnost procesů na všech úsecích, za vzhled prodejní plochy a koordinaci správné práce se zbožím
• budete zajišťovat a poskytovat zákaznický servis
• podílet se na motivaci a vedení kolegů, na neustálém rozvoji a plnění nastavených cílů prodejny
Koho hledáme?
• zodpovědného a komunikativního kolegu/kolegyni
• člověka s prokazatelnými zkušenostmi s vedením lidí (výhodou v prodeji potravin)
• měl/a byste mít týmového ducha a lidský přístup ke kolegům
• ukončené SŠ vzdělání
Proč si vybrat práci v Bille?
Šikovné, proaktivní a odpovědné kolegy/ně rádi podpoříme v jejich dalším kariérním rozvoji.
• 5 týdnů dovolené (již od nástupu)
• stravenkový paušál
• roční prémie
• po 1. roce každý měsíc extra odměna na benefitní kartu
• organizujeme školení a workshopy, kterých se můžete účastnit
• možnost kariérního růstu
• máme širokou škálu benefitů (např. Multisport karta, odměna za doporučení kolegy, slevy u vybraných partnerů atd.)
Se všemi benefity vás rádi seznámíme při osobním setkání.
Udělejte první krok a pošlete nám svůj životopis.
Budeme Vás kontaktovat telefonicky nebo e-mailem (raději kontrolujte také spam a hromadné zprávy, abyste náš e-mail nepřehlédli). Těšíme se na vás!