Informace o pracovním místě
Jste komunikativní a baví Vás kontakt se zákazníkem? Hledáte dynamickou, různorodou práci? Jste dobrý/á v organizaci? Víte, co je to prozákaznický přístup a rádi byste ho uplatnili v praxi? Pak hledáme právě Vás! Pro pracoviště společnosti DHL Express (Czech Republic) s.r.o., divize Freight v CTParku Modřice hledáme kolegu/kolegyni na pozici: ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK ZÁKAZNICKÉHO CENTRA Nástup dohodou. PRACOVNÍ NÁPLŇ: * zabezpečování telefonického kontaktu se zákazníky DHL * přijímání a vyřizování objednávek * cenotvorba a poskytování požadovaných informací o našich službách * vyhodnocování úspěšnosti obchodních nabídek
Požadujeme
* SŠ vzdělání * znalost anglického jazyka na dobré komunikativní úrovni * předchozí zkušenosti v administrativě a zákaznickém servisu výhodou * uživatelskou znalost práce na PC (MS Office) * výborné komunikační a organizační schopnosti, prozákaznický přístup * smysl pro zodpovědnost, důslednost při práci * motivovanost k vyšším výkonům, tah na branku, spolehlivost, cílevědomost
Nabízíme
* motivující finanční ohodnocení * profesní i osobní rozvoj díky pestré nabídce interních vzdělávacích programů, tematických školení a možnosti individuálního koučinku * paletu firemních benefitů (od stravenek, přes slevy u našich dodavatelů/partnerů, ke sportovnímu vyžití) * podporu v budoucím kariérním růstu i směrem do zahraničí * zázemí a jistoty zavedené společnosti, která získala ocenění „Investor in People“ stříbrného stupně * týden dovolené navíc a sick-days